Fakturering og regnskap - eierskiftegebyr ved salg

Ved salg/overdragelse av en eiendom, er selger pliktig til å betale et eierskiftegebyr til Velforeningen Kvitfjell Vest. Gebyret skal gå til dekning av kostnader som forretningsfører har i forbindelse med overførselen. Eierskiftegebyret innbetales til Velforeningen Kvitfjell Vest sin konto 1503.62.14926 og merkes med gårsds- og bruksnr. Eierskiftegebyret er i dag på kr 4 500,-.

Velforeningen har engasjert Viewledger as til å føre regnskap. Dette gir velmedlemmene og grunneierne trygghet for høy kvalitet og rett utførsel.

Viewledger fakturerer velmedlemmene i henhold til vedtak på årsmøte.

Faktura sendes ut i andre kvartal og gjelder for påfølgende år.

Kontaktperson i Viewledger for Velforeningen er Elisabeth Langlo Brøndbo, kan nås på ebr@viewledger.com, bruk mail - alternativt 40 295 702.

NB! Viewledger og Elisabeth skal bare kontaktes ved spørsmål om faktura, - i tillegg skal Elisabeth få oversent skriftlig informasjon om ny eier, bruk mail. Viewledger skal ikke kontaktes vedrørende trær, vei, eller andre forhold. Takk for at du respekterer det.

Under fanen "Årsmøte" er oversikt over vedtatte årsavgifter, mm.

Ved eierskifte skal Elisabeth bare kontaktes for å få bekreftet status på innbetalte avgifter, all annen informasjon som eiendomsmegler og selger trenger står på disse hjemmesidene og på siste faktura som selger har fått fra Velforeningen.

Adresse:

Velforeningen Kvitfjell Vest